min lilltå har fått förstoppning !



Kom nyss hem från torp, fy sjutton vilken seg dag !
Vart a-lags dag med skolan, så vi har haft ute dag hela dagen med massa lekar och skit, så hade jag självklart tagit på mig för små skor, märkte jag lite för sent..
Sen har jag stått upp exakt hela dagen också, eftersom det har småregnat hela dagen så har man inte kunnat sitta ngonstans där ute och sen har jag gått på torp i 4 timmar ungefär, så nu har jag fått förstoppning i min lilltå, kan inte röra den, huhu !
Men har iallafall köpt skolavslutningskläder nu, gott att ha det gjort !
Nu ska jag se på film och sedan käka.

PUSSS


Kommentarer
Postat av: emma :D

sluta mytaaa! du satt när vi spelade kort...

2011-06-07 @ 22:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin