buhuhuuu !

JAG VILL OCKSÅ TILL METALTOWN !!!

Hade ju tänkt åka dit, men så va det ingen annan rolig som ville dit, och man vill ju inte åka själv direkt, så nänä inte det !
Nu får jag sitte och ha kul här hemma och käka lunch hos farmor och farfar istället.
Och det där med att lägga mig tidigt igår, gick väl sådääär..
Somnade nog runt halv tre, och är lika slut idag.
Men ikväll, då bannemej ska jag somna tidigt !
Nu ska jag fixa iordning mig och sen drar jag och Linus till farmor och farfar och käkar.

PUSSS


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Håll dig till fjortis festivalerna, gullet! ;)

Postat av: Gabriella

In ma ass att du gör. -.-'

Postat av: research paper

My congratulations! May be you'll have it very soon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin