snabb uppdatering

kom hem runt halv sju, har dock inte orkat blogga efter det..
men köpte en del grejer iallfall, kanske kommer bilder i morgon !
kom nyss ur duschen och har suttit och kollat på Solsidan ett tag nu, i morgon blir det uttagning för tennis lektioner, så ska vara där klockan ett och vasa vad jag går för, haha !
för en gångs skull är jag faktiskt sjukt sugen på att gå och lägga mej även om klockan inte är mycket, det händer inte så ofta..
men måste ju vara utvilad i morgon !
så ska nog lägga mej i sängen med min nalle och kolla på film och prata med min älskling, som jag dessutom saknar sjukt mycket, buhuu..
får träffas i veckan eller nått !

aja godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin