sjuk + svar

och nu är jag sjuk också !!
blir så trött, skulle egentligen på konfirmations läger en natt idag, alltså till i morgon.
men nu hostar jag ju tills jag nästan spyr, så det kändes inte som en jätte bra idè..

och JA jag gör mina designer själv ! funderar på att göra fler gratis designet faktiskt, jag har ju gjort en eller två nån gång, men har inte blivit så mycke sånt nu det senaste, men vi får se ! 

 
menmen, nu har jag precis sett på Linas kvällsbok eller va den nu heter, han är Ivar är faktiskt sjukt gullig har jag kommit på, haha !
men annars blir det väl att ta det lugnt och knarka äckliga halstabletter hela dagen !
sen får jag nog ta och fixa lite ny film också, eller kolla om det finns nått bra på vodler..
för jag har ju sett alla jag har flera gånger om bara på lovet, hehehe film älskaren Johanna..
nu ska jag hoppa in i duschen och sen kanske göra en ny design !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin