bästa kvällen på länge !

halleguttan, vilken kväll !
bästa kvällen på länge helt klart !
måste göras om snart..
kom nyss hem iallfall, haha gött gäng på bussen, eller va säger du emma ?
men jag orkar faktiskt inte blogga nu, måste leta efter min mobilladdare innan jag dör som min mobil.. buhu
bloggar i morgon !
några fina bilder från kvällen..









har inte så många bilder kvar eftersom mongooliwer tog bort nästan alla, men Emma ska skicka mer bilder i morgon, så vi får se om det kommer upp nå mer på bloggen !

PUSSS


Kommentarer
Postat av: emma :D

haha tur att du inte la upp ännu värre bilder iaf :o

trevlig kväll, får snart göras om! :)

2011-01-30 @ 13:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin