waah glasögooon !

haha nejdå, men jag känner att jag måste kolla synen snart igen..
har börjat se sjukt dåligt på långt håll, innan hade jag ju bara på nära håll som jag typ såg på nått konstigt sätt och tydligen skelade, fast det inte syns eller något sånt, inne i ögat typ..
äh jag fattade inte så mycke av det han sa, men som sagt, måste kolla synen snart igen !
ska be mamma boka tid för mig så snart som möjligt.
sen vill jag ha nya läsgladögon också, fast det får jag inte, haha..

men aja, slut pratat om det.
nu ska jag snart lägga mig eftersom jag ska upp tidigt och spela tennis, snarrrrk..
är så otaggad på att träna när man precis har vaknat !
ååh blir så sur, nästan så att jag funderar på att sluta bara för att det är den tiden..
men vi får se !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin