taggar läger med Björn !

vaknade för en stund sedan, eller typ två timmar sedan..
just nu sitter jag och taggar med Björn Rosenström !
ååh så himla go musik, hha älskar det !
jag har dock väldigt ont i halsen så går tyvärr inte så jätte bra att sjunga med haha, menmen går lika bra att tagga ändå !

Björn Rosenström – Het
Björn Rosenström – Piercad I Ollonet
Björn Rosenström – En Gång Är Ingen Gång
Björn Rosenström – Johanna Och Sven

hahah minnen..
men nu ska jag snart packa det sista och duscha, sedan ska jag stryka och fixa disken..
nån skolsak vettni, sämst..

menmen, blir inget bloggande förren på söndag nu iallfall, eftersom vi inte får ha med oss datorer på lägret.
ni får klara er !

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin