jag vill till gymmeeet !

riktigt störande, har inte velat gå dit på skit länge, inte alls haft lust.
och nu när jag väl får det, SÅ ÄR DET FÖR SENT FÖR ATT NÅN VILL DIT ?!
och jag får inte gå dit själv för jag är för liteeen huhu, ledsen i ögat..

men aja, får trösta mig med att sova, hihi
sitter och snackar med några på msn och lyssnar på musik, gottans !
 
i morgon kväll blir man ensam hemma också, får se vad jag kan hitta på !
fast känner jag mig rätt så sitte jag nog och kollar på film eller sover, haha är alltid så galet trött nu för tiden..
jaja, nu ska jag hitta på något en stund och sedan sova så bloggar jag mer i morgon !

KÖSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin