i'm out



kom nyss ur duschen, sitter och snackar med lite kul folk på msn och smsar och så..
ska ng lägga mig i sängen nu och så får vi se om jag orkar sova direkt eller om jag sätter på någon film eller så.
men känns ju väldigt skönt att veta att jag ska upp igen om mindre än sju timmar, huhu..
aja kommer nog inte blogga i helgen om jag inte får tillgång till någon dator, hur ska jag klara mig utan facebook..?1
får försöka få igång mitt internet på mobilen !
men ni får ha det gött så bloggar jag på söndag när jag är hemma igen !

PUSSS


Kommentarer
Postat av: sofia

KIKA IN I MIN BLOGG!

antingen så gillar du den eller så gillar du den inte

Men jag ger den nu en chans att visa sig, alltid roligt

att hitta nya bloggar och få mer underbara läsare:)

2011-04-22 @ 10:32:21
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin