he's all i want and more

godmorgooon !
usch va seg jag är idag, och vet ni ?
DET ÄR BARA 4 GRADER !!!
buhuhu..
jag som hade väntat mig en varm dag.. får hoppas att det bli varmare senare så jag kan lägga mig på balkongen en stund !
sen är jag väldigt sugen på att åka till Liseberg, men vi får väl se hur det blir med det eftersom vi va på något liknande i Danmark igår.
men försöker nog åka någon stans om det inte blir varmare, kanske drar och tränar eller något för nu ska jag börja mitt nyttiga liv !
haha fysjutton va onyttligt jag har ätit det senaste, inte okej, verkligen inte.
och nu över påsk blev det ju inte direkt bättre..

men nu jädrar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin