hemma efter en härlig helg !

ååh vill tillbakaaaa !
har vart runt 20 grader i skuggan hela helgen, och nästan ingen blåst överhuvudtaget !
så gotttt, segt att vara hemma igen för här är det inte alls lika varmt och skönt, wäää..
har gått i shorts och tshirt hela helgen, mummmms
men nu är vi hemma igen, tyvärr.
har tagit en del bilder men har inte lagt in dom på datan än, fixar det senare eller i morgon så kommer dom upp här, eller iallfall några.

idag har vi varit på Tivoli, skit kul !
bättre än Liseberg haha..
nej men det va mindre men fanns roligare saker, om man säger så.
har nog några bilder därifrån också tror jag som pappa tog när han hade min kamera haha

aja, ska snart lägga mig skulle jag tro, är galet trött..
haft en jätte oskön säng och en pappa som snarkat som en gris några meter bort så har väl inte sovit så jätte bra, hehehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin