tappetserat på mammas jobb *hosthost*

ja, jag skulle ju upp och tappetsera på mammas jobb, dock inte själv som tur va, men mamma va med !
hann ungefär en vägg sen kände jag att allt börja snurra så jag gick och la mej i soffan
OCH SOMNADE !
så typiskt mej..
och när jag vaknade hade pappa kommit och mamma hade gjort klart den längsta väggen, haha..
imorron drar jag till torp och lämnar min mobil på lagning och så ska jag leta efter jeans !
måste haaa !
har bara två par jeans kvar efter att jag rensade mina kläder, och ett par av dom är det hål i så man fryser ju knäna av sej om man använder dom nu..
så får hoppas jag hittar något !
sen ska jag köpa massa jeans i usa också för det är tydligen billigt där !

top - gina tricot 199:-
jeans - gina tricot 499:-
skor - eurosko 699:-
halsduk - hm 99:-
väska - hm 149:-


nej nu ska jag ta en skön dusch för det har jag inte hunnit än !

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin