samma bild 4 gånger

jag har baoooota tråkigt så jag sitter och leker i photoshop och testar lite olika saker









ja såhär kul har jag..
och jag fryser snart ihjäl !!
så otroligt kallt, äckligt.
sitter och lyssnar på Dixie Chicks – Not Ready To Make Nice riktigt bra faktiskt !
och jag har fått en läxa av min klassföreståndare, jag måste säga vad jag äter till lunch varje dag, bara för att han vet att jag inte äter lunch så ofta i skolan, jag blir så trött.
varför ska alla bry sej om man äter i skolan eller inte ?
jag tar en macka när jag kommer hem, helt perfekt lunch men det är det ju självklart ingen som fattar.
och jag saknar min mobil !
den har vart borta från mig i ungeför en månad och ska vara borta till den 13 NOVEMBER eller nått, såååå mycke för länge !
skulle ju bara fixa 2 saker som alltid har gått på 2 veckor innan, jag blir så trött..
menmen, bara att vänta !
jag har ju min fina Nokia så länge som ska med till usa, wiii..
spricka i hela jvla skärmen, usch.

nej nu ska jag inte babbla mer !

PUSSS


Kommentarer
Postat av: kattaa :)

Vilket photoshop har du? och hur laddar jag ner det ? :)

2010-10-14 @ 21:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin