riktigt seeeg idag..

svar till ".."
Jag har faktiskt ingen aning om vart man kan köpa tröjan och det stör mig, jag såg den på en blogg och lånade bilden så nu har du svar på det.


usch så äckligt seg jag har vart idag, och är fortfarande
inte orkat göra ett skit haha..typ kollat på film, lyssnat på musik och lekt i photoshop hela dagen, och jag har fortfarande itne fått igång photoshop så det går att ladda ner saker, jag blir ju galen !!
men jaja, det är riiiktigt varmt också, vet inte om det bara är jag men jag tycker iallfall det !
får se om det blir någon skola i morgon, men bihålerna har typ bara blivit värre idag, inte okej.
har nyss kollat på Another gay movie, hahahah oj va jag skatta !
jätte skön film !

nu ska jag gå och snacka med mamma om att få byta sovrum.

PUSSS


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Okej, jag skickar till dig när vinnaren är utsedd :D

2010-10-05 @ 19:51:16
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin