matte läxa = usch

all läxa = usch
men matte, pufft..


och så smart jag känner mig sen också, har suttit i en tre kvart och försökt räkna ut va 6/0,5 blir, tur att man har miniräknare ibland asso, annars skulle jag inte klara mig..

sjukt kul på konfirmationen idag iallafall !
men riktigt segt att jag missar lägret + 2 gånger vanligt, bara för att jag ska till usa, nästan så jag vill stanna hemma ju HAHAH
men det kommer fler gånger och jag får privatlektioner så jaja.

nu ska jag göra klart läxan !

PUSSS


Kommentarer
Postat av: ,.

Vad ska du egentligen göra i USA när du åker iväg så himla länge? Eller är det bara en lång semester? :)

2010-10-12 @ 20:46:05
Postat av: emma :D

ofta du inte klara 6/en halv? :ooooo

2010-10-13 @ 15:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin