älska mig

hemma från skolan nu, faktiskt rätt skön dag.
film två hela lektioner och slöjd första, slappt !
en film som verkligen är ett MÅSTE att se "älska mig" asso du sjuuuukt bra film så jag vet inte vad !
fick verkligen försöka hålla inne tårarna men det gick inte, och det va inte bara jag som börja gråta direkt, nästan hela klassen satt och grina, hahah



kompisarna Josse och Alice glider ifrån varandra på högstadiet.
Josse börjar umgås med två tjejer och tillsammans fryser de ut och trakasserar Alice.
mobbningen blir hela tiden värre.
till sist ser Alice ingen annan utväg än att..

tänker inte skriva mer, ni får se själva vad som händer !
ungefär vad filmen handlar om, och dessutom är det en riktigt snygg kille med i filmen, haha !


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av gårdagens blogg är nu utsedd. Gå in och titta om det var du som vann! :D

2010-10-07 @ 17:30:09
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin