sommar (L)

sommar väder !

inte vart någon skola idag, eller det va typ 7:ornas dag så vi hade 10kamp så inget vanligt skolarbete !
har vart sjukt skönt väder iallafall och jag har fått en skit fin solbränna haha..
har typ fått färg på halva pannan.. fint..
efter skolan drog jag, alice och emma hem till alice, sen drog vi till valbodalen och träffa joseph, hannes och simon som badade !
fattar inte hur dom klarade det, jag satt fan på land med jacka och frös !
sen skulle joseph och simon hem så då drog vi andra till bowlingen en stund och sen stack vi hem och nu sitter jag här..
pappa kommer hem snart så ska vi käka och sen sticka till gymmet, har inte vart där sen i onsdags !
för dåligt av mej..
jaja nu ska jag inte skriva något mer för nu har det inte hänt något mer och då blir det bara ointressanta saker och det är inte så kul...

PUSSHEJ


Kommentarer
Postat av: alice

hur fan ser jag ut i ansiktet? -.-

2010-05-19 @ 20:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin