shopping

 

här är det jag har köpt idag + lite till och en avslutnings klänning !
bilderna är inte dom bästa men aja, kom typ hem för en timma sen ?
har vart hos patrik och vart med när pappa spela med sitt band och så sjöng jag lite också !
och sjunger gör jag nu också haha, och smsar och sånt..

2010

där är min nyaste spotify spellista för alla som vill veta, nu har jag ingen aning m vad jag ska göra men jag ska iallafall lägga mej tidigt idag, är sjukt trött !
nu har jag inte så myce mer att berätte, skolan i morron sen till nån sak med linus klass..
så mobilbloggar nog i morron skulle jag tro !
riktigt bra att kunna mobilblogga faktiskt och jag tycker att ni som har blogg och mobil borde prova !

PUSSHEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin