ny design ?

funderar på att göra en ny design, typ ljus rosa eller ljus grå, men får se..
har iallafall gjort klart min tröja i slöjden idag, haha, bild kommer
nu smsar jag med älsklingen och försöker skriva detta inläget med ett alldeles för stort plåster på fingret så det går rätt segt..
ehm dagen har vart hela okej, leta segt den näst sista lektionen så jag gick hem efter den och skippa eget arbete och sa att jag inte mådda bra, det gjorde jag inte heller menmen, jag verkligen H A T A R eget arbete läraren, jävla kärring..
jaja nu ska vi inte lägga energi på det !
jag måste iallafall ta och bli frisk nu, linus också för annars får jag inte träffa min älskling nästa vecka och då blir jag ledsen..
sitter och läser kissies blogg just nu, haha sikket liv..
aja nu ska jag nog käka, bloggar kanske senare eller gör en ny design...

PUSSHEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin