då var dom tillbaka..


då va det nästan lika många bilder att kolla på bdb igen dårå..
haha JOBBIGT !
bilddagboken börjar bli ganska tråkigt nu faktiskt..
aja söndag idag iallafall, drar nog till gymmet senare säger pappa, och kanske till hallen innan..
har fått tid hos en läkare som ska kolla knät nu, kommer inte ihåg när det var men då kanske jag kan få veta vad det är iallfall och det hoppas jag !
och jag hoppas att det inte är så allvarligt så jag kan börja träna snart igen för jag har fan inte sprungit sen januari !!
helt sjukt länge..
sitter jag lyssnar på musik och fixar lite på facebook, har inte direkt kul..
längtar till torsdag som in i helvete ! och snart är vi där..
typ 4 och en halv vecka till sommarlov, helt otroligt va snabbt 7an har gått !
nu måste jag sluta skriva och va lite social med mormor haha..

PUSSHEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin