avslutnings kläder ?

sitter och kolla vad man kan ha på sig på skol avslutningen, blir nog någon vit klänning tror jag men är inte säker på vilken..

blir nog nått sånt, men aja
dagen har vart helt okej, skolan, hem och sov i två timmar, sen packat och nu sitter jag här..
men jag mår typ inte bra, så orkar inte skriva så mycke, men jag kommer inte kunna blogga förrän på söndag igen, ingen dator med mig till stugan..
mitt ute i skogen utan el i 4 dagar, härligt (y)
menmen, jag får klara mej med att spela spel och sånt haha..
så kommer morfar också och han har nog med sina hundar så då kan jag leka med dom, och så blir det nog att ta en del kort..
nu har jag inte så mycke mer att skriva..

PUSSHEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin