alice, alice, alice..

vill börja med att säga grattis till min älskade alice som blir 14 år idag !
sen ska jag säga att man aldrig ska va med alice när hon dricker cola, för då blir man tvungen att dricka själv annars får man betala..
HAHA fyfan va dåligt jag mår ! hon tvinga i mej en liter cola på några minuter ! kommer inte klara att ens se cola på typ flera veckor !
aja nu har jag iallafall vart med alice när hon "käkade".. hon åt typ inte ett skit, bara drack cola hahah..
alltid kul med dej ;)

nu har jag inget mer att säga men ni får en finfin bild på henne..



PUSSHEJ


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehehehehe :D:D:D:D::D:D:D

vi har alltid sjukt kul tsm ;);););););)

i sommar, då jävlar asså!

tack förresten :)<3

2010-05-10 @ 19:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin