22 maj

cha cha bloggen, solen steker jag har vart och köpt glass !
nejdå, men det är sjukt gött väder iallafall, 29 grader !
idag har jag lagt i båten och sen vart ute och kört några timmar, känns verkligen som sommar och det är bara 12 och en halv dagar kvar i skolan sen är det SOMMAAARRRLOOOVV !
kommer hända så otroligt mycke kul i sommar ! ut med båten, till nån ö utanför arboga eller nått och fira midsommar med alice och massa andra, bada och mycke mycke mer !
bara att stå ut i några veckot till, sen är det slut på skolan..

börjar få med mamma och pappa på att bygga/köpa någon slags pool, men vet inte hur det blir än..
pappa verkar vilja och mamma säger ja till en bubbelpool så vi får väl se vad som händer och jag hoppas att det blir något av det iallafall

 

jaja, senare blir det väl att dra till stan med några, tror jag..
morfar och irene är här så vet itne om jag måste va hemma typ tidigt men aja, skit samma ska ut iallafall !
nu har jag inte så mycke mer att skriva om..

PUSSHEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin