sommar ?!

asso GE MIG SOMMAR !


jag är så himla trött på all snö och kallt nu, vill kunna gå i t-shirt och shorts istället för en tjock jacka..
allt är så mycket lättare på sommaren, mindre problem, finns mycket mer att göra.
saknar sommaren 2009 skujt mycket ! allt folk och alla minnen, något man aldrig glömmer, inte jag iallafall.
jag hoppas sommaren 2010 kommer bli minst lika bra, även fast jag kanske inte kommer träffa samma folk och göra samma saker. Men några saker kan jag lova att jag ska göra !

- va med kompisar !
- kolla hockey cuper !
- hänga på stan och på stranden !
- va ute med båten !

och mycket mycket mer såklart.
 vart har sommaren tagit vägen ?!
skicka all snö och kallhet till afrika och skicka hit deras väder ?
hade varit mycket bättre !
nu har jag nog sagt det jag ville säga, ha det bra !


Kommentarer
Postat av: My

Båten förfasen! :D längtar! ;)<3

2010-03-21 @ 22:26:03
URL: http://myylind.blogg.se/
Postat av: emma, <3

vi ska te stuuuugor och shit också! :d <3

hållö (h) o härneset:)

2010-03-26 @ 20:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin