uddevalla

är jag inte duktig som går upp såhär tidigt bara för att åka till uddevalla ?!
mamma kom in och väckte mig vid tjugo öger sju typ, och nu måste jag gå och fixa mig och sånt för annars hinner jag inte !
bussen går vid 09:40 tror jag det va, haha ingen är vaken vid den här tiden på sommarlovet så jag har rätt tråkigt menmen..

sova hos alice måndag till tisdag tror jag, och som sagt uddevalla hela helgen !
sen packa på onsdag och sen åker jag iväg till lördag och då blir det crusing direkt när man kommer hem så många härliga dagar som kommer nu !
nu måste jag dra


haha oj så söt..

PUSSHEJ


Kommentarer
Postat av: madeleine

tack detsamma! :-)

2010-06-18 @ 10:06:27
URL: http://maadeeleiiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin