sommarlov !

då var det slut på skolan ! för denna terminen iallfall..
känns sjukt skönt att skolan är slut men det känns ändå inte som sommarlov, och det är tråkigt att alla i 9an slutar menmen..
emma och rebecca sjöng på avslutningen, riktigt bra är dom !



den låten dom sjöng på avslutningen..
sen var det några andra som sjöng också, rektorn babbla om nått, pris uttelning och sen prata emil och marcus lite..
efter att vi hade slutat drog jag och alice och käkade på cafè kungsgatan,  längesen vi va där nu !
ska träffa alice, emma och fanny senare tror jag så går vi nog och kollar på hotellet där 9orna har sin bal som man inte får kalla bal haha..
sen blir det nog hem och se på nån film om jag orkar..
kommer bilder från linus avslutning senare men mamma har min kamera på jobbet nu så har dom inte på datan, men dom kommer !

PUSSHEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin