snyggis.nu

haha har blivit medlem på snyggis.nu, det är faktiskt ganska kul, och kolla va jag såg i topplistan !



haha !
för er som vill bli medlem på snyggis, bli medlem här

det känns verkligen inte som sommarlov !
känns inte som om jag har gått ur 7an, nästa år blir det betyg och sånt, inte kul..
sen blir det kanske att åka till torp och lämna in mobilen på lagning IGEN..
och sen har jag ingen aning ! regn och tråkigt väder = inget att göra.
men jag tycker iallafall att jag har blivit bättre på att blogga nu !
och jag ska försöka bli bättre jag lovar !
har funderat på jag ska ha en frågestund, men då måste jag nog ha några fler läsare först..
så det får bli någon annan gång !
i morron drar man till uddevalla sjukhus eller en privat läkare, lagom kul sådär..
men efter det kanske det blir liseberg, hoppas jag och då får det inte regna !

PUSSHEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin