lite ointressanta saker

KÄRLEK, SKOLA, FAMILJ, VÄNNER, FJORTIS,
ALKOHOL, KRIMINELLT, DÅLIGA TIDER.

 

ALKOHOL:

Har druckit alkohol? - ja
När drack du alkohol senast? - ve inte
Vem bjöd dej på alkohol? -
Vad var det för sorts alkohol - haha vet inte
Brukar du dricka alkohol? - nej
Har du druckit öl? - ja


KRIMINELLT:

Är det okej att vara kriminell? - nej
Vill du bli kriminell? - vem vill inte ?! nej det är klart jag inte vill.
Vad är inte okej med att vara kriminell?  - allt
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - hahah nej
Har du suttit i fängelset? - näe

vill du hamna i fängelset? - NEJ !

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? -
ja..
När grät du senast? - här om dagen
Du har gråtit över en kille? - jaaaa.

Vem bråkade du senast med? - ..
Du har blivit våldtagen? - nej

 

KÄRLEK:
Är du kär just nu? -  mja
Har du någon kille just nu? - nej
Har du dumpat någon? - ja
Har någon dumpat dej? - ja
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - inte som jag kommer ihåg
Vem kramade du senast? - hm, robin tror jag
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - nej !


SKOLA:

Är du duktig i skolan? - hahah..
Har du bra betyg? - nej
Har du fått göra om ett prov någongång? haha ja
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - nej
Sköter du dej i skolan? - jarå

Har du tuggat tuggummi under skoltid? - nej aldrig ! haha klart jag har..
Haft mobilen på lektionstid? - amen ja..
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - inte snackat, men smsat.


FAMILJ:

Hur många är ni i din familj? - mamma, pappa, linus och jag
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? - ja
Trivs hemma? - ja det gör jag väl
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - många gånger
Har skrikit på din mamma? - vet inte men på pappa
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - för ett tag sen
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? ja
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - ao.

VÄNNER:
Du har vänner? - yes
Du brukar vara med? - alice
Vem/vilka var du med sist? - alice
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - ja det är klart
Är det okej att ha kill-kompisar? - klart det är ! 
Har du pussat någon av dina kompisar? - ja
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - nej?
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - ja

FJORTIS:

Du sminkar dej varje dag? - ja
Putar med läpparna på kort? -
haha ja
Tar kort på dina bröst? - OFC, HELA TIDEN! nej, de för jag inte.
Använder foundation på läpparna? - oftast inte på sommaren men annars händer det
Super dej packad varje helg? - nej.

Du har kysst en tjej? - pussat
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - inte vad jag vet men jag plattar och fixar
Ditt hå
r e knallblont? - blondt men inte för ljust


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin