liseberg

skulle som sagt åka balder med pappa förut,  och det va första gången för han, så satt det två snygga killar i typ 15 års ålderna framför oss, och så åker vi iväg så HELA vägen skriker pappa som en liten tjej, asso inte med mening, och killarna framför sitter och gapflabbar åt han och jag sitter och skrattar like mycke, sen när vi fick se kortet ser man att killarna sitter och skrattar så dom gråter och pappa sitter helt livrädd, hahahahahahaha fyfan va jag skratta ! sen såg dom oss typ senar och så kolla dom på pappa också börjar skratta, hahahah jävlar va kul, har nog aldrig hört någon skrika så, helt seriöst !



sen träffa jag och linus två jätte snälla personer när vi åkte kolerado haha, jag blev helt genomblöt för jag kom under alla såna där sprut saker varje gång, såklart..
har iallafall vart bästa dagen på länge även om jag fick åka det mesta själv !
nästa gång man drar till liseberg blir nån gång efter den 20 juni med den bästaste robin tror jag !
nu ska jag se på film och värma mej..

PUSSHEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin