bra början..

ja detta va en bra början på sommarlovet, regn och inget att göra..
sitter hemma själv och ser på up och drogar halstabletter, inte så kul menmen..

vill ringa nån som kan komma hit och se på film med mej för jag är riktigt sugen på att se skräckfilm men jag vågar inte själv haha ! men det får bli någon annan dag för nu somnar jag snart..

sen har jag kommit på att jag ser på film väldigt mycke just nu, känns som om jag skriver det i varje inlägg här på bloggen haha, men i morron har jag ingen aning om vad som händer, blir väl att träffa någon eller några kompisar och så hoppas jag och sen kanske ut med båten om vädret blir bättre !
nej nu ska jag fortsätta kolla på filmen.. 

PUSSHEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin