blabla, va ska man skriva ?

kom nyss hem från farmor och farfar, har vart där och käkat lunch !
snackade lite med jesper igår kväll precis innan jag somna, fy hlvete va jag saknar dej !
kommer ihåg natten när vi låg vid kyrkan, saknar sommaren 2009..

nu sitter jag iallafall och lyssnar på lovestoned och ska snart fixa disken, pappa jobbar hemma idag eftersom han måste köra mej till uddevalla sen där jag ska träffa min läkare, hoppas verkligen det går bra så jag får börja träna så snart som möjligt !

ska lämna in min mobil på lagnin också, får hoppas att det är nått fel på den för det är fjärde ngången jag lämnar in den så om det är nå fel på den får jag pengarna tillbaka eller ny mobil eller nått sånt, funderar starkt på att köpa en LG mini GD880 eller HTC touch pro 2, tror att det blir htc, men får se va pappa och dom i affären tycker är bäst och så !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin