vädret ?!

vädret är perfekt just nu !

blev väckt vid halv tolv av alice som smsa och fråga om jag va vaken, så kom jag på att jag skulle träffa alice på stan halv elva.. fick lite panik men det gick ju nästan bra !
kom liite sent men bara 10 minuter eller nått, duktigt !
så vi drog och käka club macka på kungsgatan, sen drog vi och köpte tuggummi på konsum och efter det drog vi till norra hamnen och träffa fanny, hanna, wictor, calle, joseph och sebbe, tror inte jag missa nån hehehe..
kommer några bilder från det senare !
sen drog jag och alice till konsum igen (vi typ lever där just nu) så köpte vi glass !
sen gick alice hem till sej och jag gick hem och la mej på balkongen, härligt !



sen kom mamma hem, så drog vi ner till stan och shoppa loss !
nejdå, men jag köpte en bikini, och mamma köpte nån smink sak..
när vi kom hem sa mamma att jag skulle göra tacos för att jag är så bra på det  
* stolt *
hahah, ja sen har inte dagen kommit längre !
blir kanske stan senare iallfall !

Lovestoned – Echo Echo

PUSSHEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin