mys outfit



precis tagit på mej myskläder, nu ska jag sätta mej och snacka med älsklings johan, finaste vännen man kan ha !
jag menar det.
 sen runt halv nio drar jag ut !
om det inte fortsätter regna..
fast då kanske vi kollar på film istället ?

menmen, har instalerat massa saker på datorn idag så det är därför jag inte har orkat blogga, massa nya textsnitt och sånt till photoshop !

såg i lysekilsposten eller nått sånt där förut, dom kan seriöst inte ha nått att skriva om, en rubrik;



dom har alltså gjort nya balkonger på ett hyreshus här i lysekil, och två av balkongerna är vinröda och resten olika blåa nyanser, och nu frågar alla varför det bara är två vinröda, asso det är ju självklart, för att det ska dra till sej blickar och helt enkelt sitcka ut, men det fattar ju såklart inte dom som bor här, hahah blir så trött på sånt här..

nu blev det ett långt inlägg känner jag men nu ska jag sluta skriva !

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin