jag hatar att bli väckt..

blev väckt för en stund sen av att mamma och pappa stog utandför huset och hamrade på min vägg, ååh va sur jag blev !
ska snart färga ögonfransarna iaf och sen drar jag med alice till stan när hon ska käka, sen blire hem och packa för i morron åker jag till dalarna, eller till stugan..

detta är sista dagen jag kommer kunna blogga på typ en vecka, kommer hem på lördag igen..
och mitt mobilblogg-nummer har försvunnit nu när jag har lånemobil men fixar det när jag år tillbaka min mobil..

sen när vi kommer hem från stugan är vi hemma 2 dagar sen åker vi till koster eller grebbestad eller hur det nu stavas, får se vilket av det det blir !
och sen veckan efter det är det HOCKEY LÄGER !
fan va jag längtar !

Cue – Wrinkle Round Your Eye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin