ingen ishall idag inte..

kom nyss hem från pråmen, några som hängde med hem hit efteråt..
och världens sötaste unge !
asso han är så sjukt söt så jag vet inte va jag ska göra, och gullig !
han kom in i mitt rum och kollade runt lite och kände på mina gardiner och lite, sen kollar han på mej och ler, sen när jag kollar tillbaka så springer han ut och sen kommer han tillbaka efter några sekunder, hahah så gullig !

i morron blir det väl ut med båten igen tror jag om det blir fint väder, sen MÅSTE jag till ishallen !
och om det är dåligt väder, eller inte dåligt men typ inte "ut med båten-väder" på fredag så åker jag och fanny till smögen !

nej nu ska jag antingen se på film eller sova !

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin