lov !

hejhej, lov nu :d
fyfan va skönt ! ledig i 2 veckor :)
måndag idag, ska snart dra och hämta linus, sen kommer mamma så ska vi åka till tandläkaren i uddevalla och sen till torp på vägen hem så ska ja typ köpa lite saker ..
i morron blire nog att åka t sjukhuset, igen, eftersom d inte blir bättre -.-
sen har jag ingen aning om jag som händer onsdag-fredag typ..
sen på lördag blir det nog att packa rätt mycke och på söndag åker jag till tandådalen :)
får se om ja kommer kunna åka skidor eller nått men jag hoppar verkligen att det går bra !
emma ska med iaf, sjukt kul !
kommer nog blogga när vi är där om jag tar med mig så ja kan ha internet, men får se om jag gör det, annars bloggar jag när jag kommer hem igen :)
ska försöka ta sjukt mycke kort, och lägga up på bloggen.
men nu måste jag sluta skriva..
pusshejs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin