volleyboll dag

har vart sjukt kul !
visst vårat lag kanske inte är bäst på volleyboll, men vi kämpade på bra och vann alla matcher utom två och dom förlora vi med bara några poäng så det är bra !
fast blev dock vääldigt sur när vi förlorade den sista, som kunde ha gjort så att vi hade vunnit hela skiten.
menmen, nu är jag iallfall hemma och sitter och tar ego kort med camen, haha jag är typ över glad för att jag kan ta kort med den igen..

nu kanske det blir ungdomsmottagningen om en stund, sen får jag inte gå ut eftersom jag fortfarande har riktigt ont i halsen så får vara hemma och kolla idol med familjen !
sen ser jag säkert på någon film också, är sugen på att se Walk the line igen för att den va så otroligt bra, men får nog bli någon annan.. 
nej nu ska jag ta och göra någon nytta istället för att sitta här och slöa !

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin