usch och blä

blir nog att va hemma idag iallafall, förkylningen bli bara värre..
men kanske kan övertala pappa att vi ska åka och fota i Fiskebäck, får se !
sen ikväll ska jag passa Linus, så det blir nog rätt lugnt idag.
haha förresten, jag har börjat lyssna på typ Elvis, Jerry Lee Lewis, Chuck Berry, Little Richard och dom, dom gör faktiskt (eller gjorde) skit skön musik !
värt att lyssna va det är förnått tycker jag

Little Richard – Tutti Frutti
Chuck Berry – Johnny B. Goode
Elvis Presley – Heartbreak Hotel
Little Richard – Long Tall Sally
Chuck Berry – You Never Can Tell
Jerry Lee Lewis – Great Balls Of Fire
Elvis Presley – Jailhouse Rock

hahah jag har verkligen fastnat för dom !
menmen, nu ska jag spela Need For Speed !

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin