tennis idag, wiii !

gick bra hos umo iallafall !
ska tillbaka om två veckor.
nu har vi precis käkat lunch och snart ska jag och pappa åka upp till hallen och spela tennis en timma !
shiiit va längesen det va nu !
först knät och sen har hallen vart stängd på grund av en sak, så ska bli sjukt kul att komma igång igen !
har längtat som jag vet inte vad..

sen är det ju det där med nyår i morron..
har ingen aning om hur det blir !
skulle träffa kompisar men vi har tydligen ingen stans att va längre så jag vet inte hur det blir, men ska iallafall vara med familjen en stund och så blir det nog att åka pulka på dagen !
så tar nog en del kort hoppas jag.



bild från i förrgår, vet inte varför, men jag gillar den..
haha !

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin