sjuk, sjuk, sjuk

precis laddat över några videos från simhallen i måndags, sikka klant skallar jag har som vänner..


filmat med mobilen så sämt kvalitet men..
ser ni när alice ska ta tag i flaggan och så missar hon, hahah ni är sköna ni..
och sen när alice typ dricker vattnet vid kanten, hahah oj som jag skratta igår när jag la märke till det !

sjuk idag också men i morron blir det iallafall skolan och sen Lussebandy !
längtarrr !
sen på lördag ska jag till Uddevalla och kolla handboll tror jag och sen torp och julshoppa på söndag, får väl se om jag hittar några julklappar..

PUSSS


Kommentarer
Postat av: emma :D

hahah fyfan va kul man kan ha :d <3

2010-12-09 @ 17:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin