bara 4 dagar ?!?!

helt sjukt, 4 dagar till jul och jag har inte köpt julklappar än ?!
kommer ju inte på va jag ska köpa..
men får försöka fixa det nu i veckan !
idag började vi iallafall 10:10 i skolan istället för 08:30, rätt skönt, sen såg vi på film dom två första lektionerna och sen matte prov för min del, sen slutade vi så det har vart en go dag !
filmen vi kollade på hette iallafall Pojken i den randiga pyjamasen eller nått, den va faktiskt väldigt bra..
så nu sitter jag och kollar på den igen, haha !
och så har jag ritat lite också, snygggt.

haha, nu ska jag fortsätta kolla på filmen och försöka få msn att funka !

PUSSS


Kommentarer
Postat av: Jonathan

Sjukt snyggt ;) Hur länge har du ritat?

2010-12-22 @ 22:46:45
URL: http://fashionmaff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin