väckt, igeeen..

blev väckt av att telefonen ringde idag också, verkligen inte okej !
jag skulle aldrig kunna ringa till nån innan typ tolv, och hit ringer man klockan TIO !
ååh va sur ja blir, dom får väl fatta att jag vill sova och om det är något viktigt får dom ringa till min mobil för jag varar ändå aldrig på hemtelefonen..

jaja, tror iallafall jag har sträckt hela kroppen, jag ich emma låg i soffan och såg på film så va dom inne på nått mörkt ställa, så kom det fram en äcklig tant i mörkret, sjääälvklart blir jag så rädd så heola jag rycker till, och nu har jag skit ont, inte heller okej !

menmen, träffar emma senare, får se va vi hittar på !

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin