underbar kväll med massa mygg..

har vart jätte kul !
tack för kvällen tjejer !
har tagit massa bilder och sånt där, kommer på bloggen, jag lovar !
inte bästa kvalitèn eftersom jag inte orkade systemkameran, men man ser iallfall lite !














haha älskar bilden !






nu orkar jag inte lägga ut fler bilder !
men jävligt mycke mygg va det iallafall, tror dom bet mej över hela kroppen !!
men mysigt ändå !
träffades hemma hos micha, sen drog vi till hennes sjöbod och käkade och hade trevligt !
sen fick matilda för sej att hon skulle bada med en surfing bräda, som ni ser på några bilder..
hahah !
sen va vi på väg tillbaka till micha så träffa vi philip, viktor och nån mer, vet inte va han heter heheh..
och sen åkte vi hem !
kallt som tusan ute ska jag säga er !

nu ska jag sova !
kommer upp videos från ikväll någon dag också !

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin