johanna har tråååkigt

jag har tråkigt.
jag lyssnar på musik.
jag gör ingenting.

så kul har jag just nu..
ska nog ta och leka lite i photoshop eller nånting, blir inte att träffa fanny idag iallafall, men ska träffa alice senare !

hittat en skit bra låt också, älskar början !!

Mike Posner – Cooler Than Me - Single Mix

och jag vill åka snowboard !!
menmen, jag får väl vänta till februari eller nått..
och så vill jag ha nagellack !

jag vill ha rätt mycke faktiskt, och jag tror inte jag ska säga allt på bloggen för då tar aldrig detta inlägget slut..
och ifag har jag mittbena och lockat hår, lite ovant..

men nej !
nu ska jag skaffa ett liv och hitta på nått !
försöka iallafall..
önska mej lycka till !

PUSSS


Kommentarer
Postat av: någon

Varför har du en annan person på din header?

För jag ser att det inte är samma person på bilderna på detta inlägg

2010-08-20 @ 18:46:05
Postat av: Ny besökare på din blogg=JAG

Varför har du olika bilder på detta inlägg och på din header? Jag ser att det är olika personer... Varför det? Det är förvirrande.



(svara på denna komentar!)

2010-08-20 @ 18:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin