fyfabian..

nu har oliwer flyttat, fy va hemskt !
kommer sakna honom otroligt mycke och det gör jag redan..
menmen han gjorde nog det som va bäst för honom..
men glömmer dej aldrig oliwer !!


bild lånad utav alice
har inte kunnat blogga tidigare iallafall, vart på torp med alice !
mja det va ju ett äventyr, åkte till öb först för att köpa tuggummi, på väg tillbaka till torp så skulle vi gå..
så vi sprang över vägen med typ 5 filer proppade med bilar som väntade, då kände man sej lite uttittad heheh..
och sen kom sjäääälvklart två bussar och körde i vattenpölar på vägen och vem fick det på sej ?
jo, JAG !
ovanligt..
sen på vägen till torp, när vi hade kommit över vägen och allt det där, så ser vi att en buss kommer, så vi börjar springa så vi ska hinna med den, eftersom det regnade så orkade vi inte gå mer..

kul va det iallafall !
och just nu sitter jag och funderar på om någon har loggat in på min msn för det händer lite skumma saker..
nu ska ag gå och snacka om att pierca mej med mamma !

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin