sjuk kväll !

han inte blogga igår inan internet stängdes av, fast jag hade börjat skriva ett tidigare på dagen men alice klicka ner så jag orkade inte skriva om -.-'
btw, kvällen igår va helt galet kul !
träffade alice vid 6 nere på stan, så gick vi och hyrde scooby doo (h)
sen drog vi hem t mig och käkade, sen kollade vi på film, och kom på att vi är väldigt lika shaggy och scooby ! :o
nästan läskigt, och alice har EXAAAAAKT samma skratt som scooby !
så där satt vi och garva hela kvällen , som sagt;
schooby doo + monster + cola + mig & alice = kaos ..
men riktigt kul va d iaf !
sen sjöng vi ju sing star också såklart -.-'
hahaha gjorde världens grymaste dans till en låt !
filmade den ;)
så sen satt vi och gapflabbade åt den , hahah så jävla gryma är vi (h)
sen va vi tvungna att typ städa (a)
och sen skulle alice hem,
men riktigt kul kväll som måste göras om ! :o
men nu ska jag käka och sen blir d upp och spela tennis med pappa i 2 timmar ikväll ;)
kommer kanske kort senare på när jag spelar, pusshej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin