seeeg dag -.-'

hej folket ! :)
gjorde ett inlägg i morse typ, men allt försvann så jag pallade inte skriva allt igen -.-'
men men, typ inte gjort ett skit idag, vaknade å gick å la mig i soffan å kolla på tv, sen typ kom mamma hem å käka lunch med mig, blev ingen skola idag ändå -.-'
vill fan dit nu  :o
låter konstigt, men d är sant..
sen åkte jag å klippte mig typ, fast d ser likadant ut, blir å göra slingor den 2 december (y)
fast hon fatta nt hur jag ville göra slingor, så jag mst hitta nån bild -.-'
men men, nu har jag kollat på idol å ska snart ner å kolla igen,
kanske åka t götborg i helgen :)
men nu ska jag dra ner å kolla på tv igen, ha d bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin