ny design

ny design nu :)
inte bloggat på länge nu men d är så trååkigt :o
men kan väl försöka uppdatera lite oftare iaf :)
btw, vart sjuk i typ 3-4 veckor nu, fast har vart i skolan ändå lite, va på sjukhuset elr nå igår å kolla så hade jag bihåleinflammation elr nått :s
så måste ta penicillin i 10 dagar 3 gånger om dagen nu -.-'
men blir skolan i morron ;d
har övertalat pappa att åka utomlands ! ;d
åker t barcelona i vår tror jag, :d
är jag bäst eller ? :o
btw, har fixat alices blogg nu också, www.nyfjall.blogg.se, kika in så skulle hon bli glad :)
lyssnat på denna låten typ hela dagen, men den är rätt najs ;)



men nu ska jag dra och käka, ha d bra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin