kläääder (L)


'klicka på bilden

suttit å kollat kläder en stund nu, jag behöver verkigel nya kläder :o
men d fattar inte mamma å pappa -.-'
men mst åka t torp nån dag :)
aja dagen, började med att vi skulle gå på bio första lektionen, gilbert grape, efter d va d upp t skolan å typ snacka om filmen :s
sen hade vi lunch, så då gick vi hem t emma å käka, sen kom alice, sen typ snacka vi om diabetes så fick man typ ta blodsocker prov elr nått om man ville, så jag gjorde d, haha 4.3, man skulle ha typ mellan 4-7 för att va normal elr nått, jag hade typ lägst av alla som prova tror jag..
men aja, sen vare å sola med alice å emma, sen gick jag hem å typ la mig i soffan å messa och sen somna jag (a)
nu sitter jag här å ska typ snart käka tror jag, inga mer vanliga lektioner i skolan på hela veckan (y)
men nu har jag inget mer att skriva, pusspåer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin