johanna har en åsikt !


jag tycker kärlek är något fint som man delar med den man tycker om eller älskar.
men alla säger ju det som ingenting "puss jag älskar dig" till vem som helst, jag tycker att man verkligen ska mena det när man säger att man älskar någon. jag säger att jag älskar någon, när det är så jag verkligen känner, och när det kommer till killar så vet jag ju självklart att alla inte är idioter, men d finns många som är bland annat idioter, eller otrogna jävlar. men hittar man någon som verkligen är perfekt, alldels för snäll, för söt och hela paketet då slutar det bara med att dom är alldeles för på, att man blir instäng och inte får göra något. man vill ha en kille som låter dig vara ifred ibland, om du vill gå ut en kväll med dina kompisar så får du göra det, han ska inte styra hela ditt liv, visst han kanske är en del av det men han ska ändå inte få bestämma allt. jag vill ha en kille som kan sakna mig, inte vara med mig hela tiden för då kan man ju inte sakna honom, eller hur?

såhär tycker jag en bra kille är:
han ska ha utseende men inte stå framför spegeln mer än mig,
han ska ha bra stil, inte gå i mjukisbyxor sju dar i veckan
han ska ha humor, självklart! för alla gillar väll att skratta å ha kul lixom?

detta är vad jag tycker, sen tycker alla olika, men d är min åsikt :)


Kommentarer
Postat av: eladenbästa :D

Haha fint skrivet johannaklaaaant tagit abv mejj några rader jaa (A)

2009-11-14 @ 16:23:11
URL: http://elavukaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin